Veliko ljudi govori, da je na spletu zelo preprosto uspeti. Vse kar potrebuješ je spletna stran, na kateri prodajaš nekaj artiklov in ljudje bodo prišli na to spletno stran in objavljeno tudi naročili in kupili. Vendar resnica je zelo zelo drugačna. Optimizacija spletne strani je veliko bolj pomembna kot sama spletna stran. Seveda napisano nima smisla, vendar vam lahko to zelo preprosto razložim.
Danes lahko vsakdo kupi oziroma najame spletno stran. Spletne strani se lahko najamejo za vsega nekaj deset eurov na mesec. Toda ali je optimizacija spletne strani na taki spletni strani optimalna? Seveda ne. Take spletne strani so daleč od tistih, kjer je optimizacija spletne strani urejena in popolna. Toda zakaj sploh optimizacija?
Optimizacija spletne strani, kot bom opisal v nadaljevanju ima več različnih pomenov. Optimizacijo spletnih strani ločimo glede na:
1. Optimizacijo hitrosti delovanja spletne strani
2. Optimizacijo ključnih besed v iskalnikih
3. Optimizacijo marketing komunikacije
4. Optimizacijo časovne porabe za urejanje spletne strani.
Skratka glede na zgoraj opisano bi morala optimizacija spletne strani biti urejena na vseh teh področjih. Taka spletna stran, pa bi lahko brez problemov prodala te artikle, ki ste se jih odločili prodajat. V drugih člankih bom opisal vsako veje optimizacije, do takrat pa bi vas spomnil le še na eno optimizacijo, ki sicer le delno spada v kategorijo optimizacije spletne strani. In ta optimizacija je optimizacija ponudbe in artiklov, ki jih prodajamo na naši spletni strani.
Če namreč ne znamo ali ne zmoremo optimizirat artiklov, ki jih želimo ponuditi širši javnosti, bomo kaj hitro ugotovili, da neglede na trud, ki smo ga vložili v optimizacijo spletne strani, se bo kaj hitro zgodilo, da obiskovalci vaše spletne strani vaših izdelkov preprosto ne bodo kupili. Zakaj ni prišlo do nakupa? Ponudba vaših izdelkov je lahko bila popolnoma napačna, oziroma so bile vaše objavljene cene bistveno previsoke, glede na konkurenco. Zato vam toplo priporočam, da poskrbite, da bo vaša optimizacija spletne strani na najvišjem nivoju.